Kao dio naše posvećenosti pružanju vrhunske usluge, činimo sve napore kako bismo osigurali da vaš zahtjev za isplatu bude obrađen što je brže i efikasnije moguće.
Isplate se obično obrađuju u roku od 24 sata, ali u nekim slučajevima mogu trajati do 72 sata. Za metode bankovnog transfera, molimo vas da omogućite 1-3 radna dana nakon obrade isplate kako bi sredstva bila vidljiva na vašem bankovnom računu.
Ako iznos vaše isplate premašuje 3.000 EUR (ili ekvivalent u drugoj valuti) mjesečno, možemo zatražiti dodatna objašnjenja i/ili prateću dokumentaciju u vezi s identifikacijom korisnika, metodom plaćanja, izvorom sredstava ili bogatstva i/ili bilo koje druge potrebne informacije kako bismo ispunili naše zakonske obaveze i regulatorne zahtjeve. U takvom slučaju, vrijeme obrade vaše isplate može biti produženo u zavisnosti od pravovremenog dostavljanja traženih dokumenata.
Primjenjujemo politiku zatvorenog kruga za depozite i isplate. Gdje god je to moguće, korisnici moraju povući sredstva na originalnu metodu ili račun s kojeg je izvršen depozit. Korisnicima je dozvoljeno povlačenje sredstava samo na metode plaćanja gdje postoji prethodni zapis o depozitu.
Sredstva će automatski biti vraćena na metodu depozita putem koje je korisnik izvršio originalni depozit na svoj GGPoker nalog, do iznosa koji je prvobitno uplaćen. Isplate iznad originalnog iznosa depozita bit će obrađene nakon detaljne provjere.
Vaša banka ili procesor plaćanja može naplatiti naknadu za obradu vaše isplate. Naknade za isplatu bit će jasno prikazane na stranici zahtjeva za isplatu. U slučaju da prekinemo pružanje naših usluga u određenoj zemlji, isplate će biti podložne razumnim troškovima obrade.
Jasno ćemo naznačiti kurs koji se primjenjuje na iznos vaše isplate u trenutku podnošenja zahtjeva za isplatu. Nakon što podnesete zahtjev za isplatu, nećemo biti odgovorni niti ćemo nadoknaditi bilo kakve fluktuacije vrijednosti valute od trenutka zahtjeva do završetka transakcije.
Sve isplate prolaze kroz interni proces revizije kako bi se osiguralo da su ispunjeni zahtjevi za prevenciju prevara, sprečavanje pranja novca, suzbijanje finansiranja terorizma i druge zakonske obaveze i regulatorni zahtjevi. Kao rezultat toga, isplate obično traju 24 sata za obradu, ali u nekim slučajevima mogu trajati do 72 sata.
Svi korisnici su obavezni verificirati svoj identitet ubrzo nakon kreiranja naloga. Zadržavamo pravo da zatražimo dodatna objašnjenja i/ili prateću dokumentaciju u vezi s identifikacijom korisnika, metodom plaćanja, izvorom sredstava ili bogatstva i/ili bilo koje druge potrebne informacije koje smatramo potrebnim kako bismo ispunili naše zakonske obaveze i regulatorne zahtjeve.
Zadržavamo pravo da otkažemo isplatu i vratimo sredstva na nalog u sljedećim slučajevima:
Iz sigurnosnih razloga, igračima je zabranjeno povlačenje sredstava koja su direktno proizašla iz depozita ili drugih transfera. Bonusi se mogu povući samo nakon što su ispunjeni svi zahtjevi Politike Bonusa.
Bonusi se mogu povući samo nakon što su ispunjeni svi zahtjevi Politike Bonusa.
U slučaju da otkažete zahtjev za isplatu, snosite punu odgovornost za bilo kakvu daljnju upotrebu vaših sredstava. Kompanija nije obavezna refundirati bilo koji iznos koji ste otkazali, a koji je naknadno iskorišten, izgubljen ili prebačen.
Za veće isplate, GGPoker može podijeliti iznos na manje isplate kako bi olakšao zahtjev. Međutim, bilo koja naknada za isplatu neće biti povećana kao rezultat ove segmentacije. Konkretno, svi dobici veći od $20.000 mogu biti povučeni u ograničenim ratama do $20.000 po kalendarskom mjesecu, ako tako odlučimo prema vlastitom nahođenju.
U nekim slučajevima, gdje je potrebna verifikacija naloga za dovršavanje vašeg zahtjeva, verifikacija mora biti završena u roku od 7 dana ili će vaša isplata biti poništena, a sredstva vraćena na vaš saldo.
Molimo vas da nas odmah obavijestite ukoliko vaša kreditna/debitna kartica bude izgubljena, ukradena ili otkazana, ili ako se status vašeg E-walleta promijeni, kako bismo mogli istražiti njihov status i potvrditi da li se isplate mogu/ne mogu primiti.
Zadržavamo pravo da odgodimo i/ili zaustavimo obradu zahtjeva za isplatu dok ne dobijemo konačno odobrenje za sve neriješene transakcije depozita.