GGPOKER

Pravila kuće

Pravila kuće

PRAVILA RADA GGPoker-a (“KUĆNA PRAVILA”)

Ažurirano: 19. februar 2025.

GGPoker prepoznaje da je pružanje sigurnog, poštenog i prijateljskog okruženja za igru ključno za osiguranje što ugodnijeg iskustva igranja za naše igrače svaki put kada pristupe platformi GGPoker-a.

Održavanje etičkih praksi igranja je u samom središtu naših prioriteta i kako bismo podržali ove stroge principe i integritet naših igara, GGPoker je kreirao ova Kućna pravila.

Od svih igrača se očekuje i zahtijeva da se pridržavaju ovih Kućnih pravila, kao i standarda, politika i praksi koje su u njih uključene, uz pretpostavku da će se time poboljšati okruženje za igru na GGPoker-u za cijelu zajednicu igrača:

Politika Zabrane Maloljetnika

Platforma GGPoker i sve usluge dostupne putem ove platforme trebaju biti dostupne samo igračima koji su punoljetni (kako je određeno zakonima odgovarajućih jurisdikcija u kojima GGPoker posluje i koji se primjenjuju na igrače).

Maloljetnicima (osobama mlađim od 18 godina) strogo je zabranjeno igrati na GGPoker-u, a maloljetnici za koje se utvrdi da pristupaju GGPoker-u trajno će biti zabranjeni na platformi za igre GGPoker-a. GGPoker će osigurati primjenu odgovarajućih zaštitnih mjera, kako to zahtijevaju zakoni odgovarajućih jurisdikcija, kako bi se spriječilo da maloljetnici pristupe platformi za igre GGPoker-a.

Odgovorno Igranje

GGPoker nastoji pružiti igračima odgovorno okruženje za igranje, što uključuje prevenciju kompulzivnog korištenja ili maloljetničkog pristupa našim proizvodima za igre. GGPoker razumije svoju obavezu da poštuje dužnost brige prema svim svojim korisnicima i zajednici kockanja u cjelini. GGPoker će osigurati primjenu odgovarajućih zaštitnih mjera za zaštitu ranjivih osoba i koristiti sve razumne načine kako bi se spriječila ovisnost o kockanju i maloljetničko kockanje.

Za više informacija, posjetite našu stranicu Odgovorno igranje.

Sprečavanje Pranja Novca (AML)

GGPoker će osigurati visok standard regulatorne usklađenosti u vezi sa spriječavanjem da se njegove usluge povezuju s kriminalom i neredima. GGPoker će primijeniti odgovarajuće mjere kako bi smanjio rizik da se njegova platforma za igre koristi za pranje novca, finansiranje terorizma ili da postane žrtva kriminala. GGPoker će osigurati da menadžment i osoblje budu svjesni svojih zakonskih obaveza i procedura koje moraju slijediti.

Ograničene Zemlje

Zbog različitih zakona o igrama na sreću koji se odnose na online poker i rizika povezanih s političkom nestabilnošću i prijetnjama terorizma, GGPoker trenutno ne prihvata igrače koji borave, nalaze se ili su uobičajeno nastanjeni u određenim zemljama i jurisdikcijama.

Obično, ako potencijalni igrač ne može odabrati svoju zemlju prebivališta s liste dostupne tokom procesa registracije, GGPoker neće moći prihvatiti tog igrača, te pojedinac neće moći pristupiti proizvodima i uslugama GGPoker-a.

GGPoker zadržava pravo da povremeno izmijeni listu ograničenih zemalja.

Politika Nadimaka

Nadimci trebaju slijediti politiku zdravog razuma i ne smiju biti uvredljivi za druge korisnike. Molimo pogledajte odjeljak ‘15. Uvredljivo Ponašanje’ u našoj Politici Sigurnosti i Ekologije za dodatne detalje.

Nadimci koje korisnici inicijalno odaberu nisu podložni promjeni, osim u izuzetnim okolnostima. Na primjer, ako ste konstantno meta Bumhunting-a, možete zatražiti resetovanje nadimka nakon pregleda vaše aktivnosti u igri od strane Sigurnosnog tima GGPoker-a. Također, ako želite igrati pod svojim pravim imenom, to možete učiniti podnošenjem potrebnih dokumenata za verifikaciju Sigurnosnom timu GGPoker-a.

Politika Višestrukih Stolova

GGPoker omogućava igračima da igraju na više stolova ili u više igara istovremeno; maksimalan broj stolova ili igara u kojima igrač može učestvovati ograničen je softverom GGPoker-a koji koriste (kao što su desktop aplikacija, mobilni uređaji, web pregledač itd.).

Politika Naknade za Pristup Keš Stolovima

Igrač koji se pridruži keš stolu na GGPoker-u obično je dužan platiti početnu naknadu, jednaku donjoj granici uloga tog stola ili malom blindu. Ova početna naknada slijedi ista pravila kao i blind betovi (početni obavezni ulozi, koje obično u pot stavljaju prva dva igrača lijevo od dealera u igrama Hold’em i Omaha pokera) i omogućava novom igraču da sjedne za sto i pridruži se igri.

Igrači ponekad imaju opciju “pauziranja” i čekanja na veliki blind prije nego što počnu igrati.

Plaćanje početne naknade osigurava pravednost za sve igrače, sprječavajući igrače da steknu nepravednu prednost ulaskom u poker igru u “kasnoj poziciji” kako bi izbjegli postavljanje blind betova.

Politika Propuštenih Blind Betova

Igrač može odlučiti privremeno pauzirati igru za poker stolom; ako je sto keš sto (za razliku od turnirskog stola, gdje igrač obično plaća unaprijed određeni buy-in iznos za pridruživanje), igrač može biti dužan platiti dodatne naknade kako bi se ponovo pridružio igri:

  • Ako igrač, dok je pauzirao, propusti svoj red za postavljanje malog blinda, pri ponovnom sjedenju taj igrač će biti dužan postaviti određeni iznos. Ovaj ulog se smatra “mrtvim (neaktivnim) betom” i jednak je malom blindu.
  • Ako igrač, dok je pauzirao, propusti svoj red za postavljanje i malog i velikog blinda, pri ponovnom sjedenju taj igrač će biti dužan postaviti određeni iznos. Ovaj ulog se sastoji od aktivnog beta, jednakog velikom blindu, plus dodatnog “mrtvog (neaktivnog) beta”, jednakog malom blindu, koji se direktno dodaje u pot.
  • Ako igrač, dok je pauzirao, propusti svoj red za postavljanje malog blinda, velikog blinda i trećeg blinda (ako je podržan), pri ponovnom sjedenju taj igrač će biti dužan postaviti određeni iznos. Ovaj ulog se sastoji od aktivnog beta, jednakog trećem blindu, plus dva dodatna “mrtva (neaktivna) beta”, jednaka jednom malom blindu i jednom velikom blindu, koji se direktno dodaju u pot.

Politika Izjednačenih Ruku

U slučaju da dva ili više aktivnih igrača dođu do showdown-a za poker stolom s rukama jednakog ranga, pobjednik se određuje prema vrijednosti karata (npr. par asova pobjeđuje par kraljeva).

Ako poker ruke ostanu izjednačene (npr. par kraljeva protiv para kraljeva), najviša karta koja nije zajednička (tzv. “kicker”) određuje pobjednika ruke.

U slučaju potpunog izjednačenja u rangu poker ruku između dva ili više aktivnih igrača, pot (akumulirani iznos čipova u centru stola, za koji se takmiče aktivni igrači) će biti ravnomjerno podijeljen između igrača s izjednačenim rukama.

Politika Vremenskog Ograničenja za Igru

Kako bi se osiguralo pošteno i ugodno iskustvo igranja, igrači GGPoker-a moraju djelovati unutar razumnog vremenskog ograničenja koje varira po stolu, varijanti igre i/ili fazi igre (npr. dužini trajanja turnira itd.).

Vremenska ograničenja GGPoker-a se provode kako bi se održala razumna brzina igre. Igrači koji ne djeluju unutar postavljenog vremenskog ograničenja automatski će izgubiti ruku i izgubiti sve iznose koje su prethodno uložili tokom te ruke.

Politika Vremenske Banke

U mnogim poker igrama na GGPoker-u, ako igraču treba dodatno vrijeme za donošenje odluke, pristupa se “vremenskoj banci” ako odluka nije donesena na vrijeme.

Ovisno o korištenom softveru, vremenska banka će biti vizualno prikazana i “odbrojavat” će dok se koristi. Vremenska banka daje igračima dodatno vrijeme za dovršavanje svojih akcija, a oni koji ne djeluju prije nego što se vremenska banka iscrpi automatski će izgubiti ruku.

Politika Napuštanja Stola

Kako bi se osiguralo najbolje moguće iskustvo igranja za sve, igrači mogu biti kažnjeni za sjedenje za keš stolovima, igranje jedne ruke i naknadno napuštanje stola bez igranja najmanje 10 ruku. Sistem će takvu akciju smatrati odbijanjem igranja za tim stolom.

Ako igrač odbije igrati za više stolova, automatski će biti kažnjen blokiranjem pristupa stolovima istog nivoa blinda na određeno vrijeme. Dužina ovog automatskog blokiranja ovisi o broju puta unutar bilo kojeg 12-satnog perioda kada je igrač odbio igrati za stolovima tog nivoa blinda:

  • 1. Odbijanje: Nema sankcije
  • 2. Odbijanje: Blokada od 5 minuta
  • 3. Odbijanje: Blokada od 15 minuta
  • 4. Odbijanje: Blokada od 30 minuta
  • 5. Odbijanje: Blokada od 60 minuta

Ako igrač napusti sto za kojim svi ostali igrači takođepauziraju igru, ili ako je jedini igrač za tim stolom, akcija se neće smatrati odbijanjem igranja i neće se primijeniti kazna.

Ova politika se primjenjuje na sve varijante keš igara i stolova, osim Rush & Cash i All-In or Fold.

Politika Rejka i Naknada za Poker

Kao domaćin igre, GGPoker primjenjuje proviziju (često poznatu kao “rejk”) na svaki pot za keš stolovima. Za više detalja o rejku koji se naplaćuje na GGPoker-u, posjetite odjeljak Naše Igre na web stranici GGPoker-a i pregledajte stranicu svake varijante igre.

Na turnirima, GGPoker ne naplaćuje rejk, već obično prikuplja naknadu za turnir. Iznos je većinom postotak buy-in iznosa za turnir i bit će detaljno naveden u turnirskom lobiju za svaki događaj (npr. od aprila 2019. godine, ukupni iznos koji igrač plaća za sudjelovanje u Omaholic turniru od $1 iznosi $1, sastavljen od $0.92 buy-ina i $0.08 naknade za turnir).

Etiketa za stolom

Uobičajena pravila pristojnosti koja se primjenjuju na poker stolovima uživo očekuju se i na GGPoker platformi. Molimo pogledajte dolje navedene smjernice za etiketu na GGPokeru:

  • Intimidacija ili uznemiravanje drugih igrača za stolom neće biti tolerisani;
  • Nemojte slati prekomjerne količine emojija niti ulaziti u "svađe" s drugim igračima za stolom;
  • Kašnjenje (lag) je prirodna pojava u internet eri. Kako je to neizbježno, molimo budite pristojni prilikom obavještavanja igrača koji ima problema s kašnjenjem.

Politika turnira

Svi turniri počinju tačno u zakazano vrijeme navedeno u lobiju turnira. GGPoker zadržava pravo da odgodi ili otkaže bilo koji turnir bez prethodne najave.

Mjesta za stolovima dodjeljuju se igračima nasumično. Nagrade se dodjeljuju kako je navedeno u lobiju turnira, osim u slučaju dogovora među igračima ili otkazivanja turnira. Struktura nagrada u bilo kojem turniru zavisi od nekoliko faktora, uključujući broj učesnika i broj igrača po stolu. Nagrade u bilo kojem turniru nisu konačne dok se ne zatvori registracija i dok ne završi period za ponovnu kupovinu (rebuy) i/ili dodatke (add-on).

Da biste bili kvalifikovani za ponovni ulazak, ponovnu kupovinu ili dodatke u turniru s ponovnim ulaskom ili ponovnom kupovinom, morate imati raspoloživa sredstva na svom nalogu.

Kasna registracija je dostupna u većini turnira. Trajanje perioda kasne registracije varira, ali će uvijek biti prikazano u lobiju turnira. Kasna registracija će se zatvoriti ranije ako dovoljan broj igrača bude eliminisan kako bi isplate mogle početi ili ako turnir dostigne maksimalan broj dozvoljenih igrača.

Većina GGPoker turnira omogućava igračima da se odjave iz turnira do nekoliko minuta prije početka događaja. Tačno vrijeme zatvaranja mogućnosti odjave može varirati od događaja do događaja. Vrijeme registracije i odjave može se razlikovati između različitih vrsta turnira. Neki turniri ne dozvoljavaju odjavu, a neki turniri ne dozvoljavaju odjavu igračima koji su svoje mjesto osvojili putem satelita ili promotivnih turnira. GGPoker zadržava pravo da izmijeni vrijeme registracije i odjave bez prethodne najave.

Ako turnir s kasnom registracijom dođe do tačke u kojoj će sljedeći eliminisani igrač dobiti nagradu (poznato kao 'u novcu'), kasna registracija može biti zatvorena, bez obzira na period kasne registracije naveden u lobiju turnira. Dodatni igrači neće moći ući. Nadalje, u takvoj situaciji nagradni fond turnira će biti određen isključivo iznosom prikupljenim putem registracije igrača, a ne bilo kojim unaprijed oglašenim garantovanim iznosom nagrade.

Politika eliminacije na turniru

Većina turnira završava kada jedan igrač prikupi sve žetone u igri, a u nekim turnirima kada svi preostali igrači dobiju istu nagradu (na primjer, ako satelitski turnir dodjeljuje pet (5) identičnih nagrada, turnir može završiti kada ostane pet (5) igrača).

Ako su dva ili više igrača eliminisana u istoj ruci, igrač s više žetona na početku te ruke završava ispred igrača s manje žetona. Ako su svi igrači započeli ruku s identičnim brojem žetona, rangiranje se određuje prema poziciji za stolom, pri čemu igrač eliminisan prvi, a koji je sjedio lijevo od dugmeta (button), završava ispred igrača koji su sjedili dalje.

Kako se igrači eliminiraju s GGPoker turnira, softver će "razbiti" stolove kako bi popunio dostupna prazna mjesta. Igrači se premještaju nasumično, što može rezultirati time da igrač mora postaviti velike blindove više puta zaredom. Povremeno, GGPoker softver može balansirati stolove kako bi osigurao da svi stolovi imaju jednak (ili što je moguće bliži jednakom) broj aktivnih igrača. Igrači premješteni radi balansiranja stolova će, kad god je to moguće, biti premješteni na slične pozicije u odnosu na blindove.

Politika pauza na turniru

Detalji o pauzama svakog turnira navedeni su u lobiju tog turnira, s prikazanim preostalim vremenom do sljedeće pauze ako je turnir u toku.

Mnogi turniri imaju sinhronizovane pauze, ali ne svi, stoga GGPoker ohrabruje igrače da se upoznaju s vremenima pauza svakog turnira u kojem učestvuju kako bi osigurali ugodno okruženje za igru.

Politika prekida veze i neaktivnosti na turniru

Učestvovanjem u turniru, GGPoker igrači prihvataju rizik od prekida internet veze, zbog problema s vezom između njihovog uređaja i servera, kašnjenja ili zamrzavanja, ili nekog drugog problema s uređajem igrača ili načinom na koji taj uređaj pristupa internetu.

GGPoker ne preuzima odgovornost za prekid veze igrača osim u slučaju pada servera. Iako je svaki korisnik odgovoran za svoju internet vezu, trudimo se zaštititi igrače koji su prekinuti tokom završnih faza turnira za stvarni novac, omogućavajući dodatno vrijeme za ponovno povezivanje.

Ako igraču istekne vrijeme tokom ruke, bilo da je povezan ili prekinut, njegova ili njena ruka će biti spuštena ako se suočava s akcijom ili može biti čekirana ako nema akcije.

Ako igrač nije povezan prije početka ruke, dobit će karte, a blind i/ili ante će biti postavljeni. Nema pravila protiv toga da jedan igrač odluči biti neaktivan; igrač koji to učini nastavit će postavljati blindove i ante i dobijati karte. Dva ili više igrača ne smiju se dogovoriti da budu neaktivni istovremeno, bilo za istim stolom ili različitim stolovima; takve radnje mogu potpasti pod politiku koluzije GGPokera.

Pravila pokera

Nije vam dozvoljeno postaviti bet koji premašuje vrijednost žetona na stolu na početku ruke. Dodatne žetone možete nabaviti samo između ruku. Ako ostanete bez žetona tokom ruke, smatrate se "all-in". Nije vam dozvoljeno uklanjati novac sa stola tokom sesije igranja. Uzimanje novca iz igre i nastavak igranja nije dozvoljeno u formatu stolnih betova.

Potpuno prihvatate i slažete se da će softver generatora slučajnih brojeva odrediti sve ishode kazino igara.

Priznajete i slažete se da nećete ometati, prekidati, pokušavati prekinuti ili pokušavati manipulisati radom web stranice ili normalnim tokom bilo koje igre na GGPokeru. Nepoštovanje prethodnog može dovesti do vašeg isključenja s web stranice i do krivičnih i građanskih istraga.

Politika chata

Kompanija svojim korisnicima omogućava učestvovanje u chatovima gdje mogu komunicirati s drugim registrovanim igračima na stranici. Zadržavamo pravo da postavimo pravila chata i promijenimo ih u bilo kojem trenutku, sa ili bez obavještenja.

Funkcija chata namijenjena je za stvaranje pozitivnog iskustva igranja i osnovnu komunikaciju među igračima. Zadržavamo pravo da ograničimo mogućnost pojedinca da učestvuje u chatu na osnovu ponašanja koje pokazuje.

Kompanija svojim korisnicima omogućava snimanje i emitovanje video sadržaja putem SnapCam funkcije, dostupne unutar GGPoker softvera. Emitovanje sadržaja koji Kompanija smatra uvredljivim nije dozvoljeno, kao ni korištenje SnapCam funkcije za uznemiravanje drugih korisnika. Korisnici koji zloupotrijebe SnapCam izgubit će pristup funkciji, a Kompanija može poduzeti dodatne mjere ako je potrebno, uključujući, ali ne ograničavajući se na, suspenziju naloga ili zabranu. Takođezadržavamo pravo prijaviti bilo koji sumnjivi sadržaj relevantnim vlastima.

Svi korisnici moraju se suzdržati od komunikacije koja:

  1. Je klevetnička;
  2. Je nezakonita ili korisnik nema zakonsko pravo da je otkrije;
  3. Sadrži bilo šta rasističko, vulgarno, mrzilačko, opsceno, uvredljivo, prijeteće, uvredljivo ili diskriminatorno;
  4. Ima za cilj lažno predstavljanje druge osobe ili entiteta;
  5. Je postavljena u svrhu oglašavanja;
  6. Sadrži link na bilo koji virus, oštećene datoteke, keyloggere ili bilo koji drugi zlonamjerni kod ili materijal koji može nanijeti štetu računaru, podacima ili finansijskoj sigurnosti bilo koje strane;
  7. Ima za cilj iskorištavanje ili neetičko udruživanje sa/ili protiv drugih igrača koristeći našu stranicu;
  8. Je povezana s kriminalnim aktivnostima;
  9. Je namjerno lažna ili obmanjujuća;
  10. Ima za cilj traženje ličnih podataka poput kontakt informacija i/ili pravog imena;
  11. Je zaštićena bilo kojim oblikom intelektualnog vlasništva, bilo registrovanim ili neregistrovanim, ili bilo kojom ugovornom, zakonskom ili pravičnom obavezom povjerljivosti;
  12. Se smatra "spamovanjem" drugih igrača.

Naši chatovi su moderirani, a svi razgovori koji se u njima odvijaju se bilježe i snimaju. Zadržavamo pravo retrospektivno istražiti bilo koji komentar korisnika i poduzeti odgovarajuće mjere, uključujući, ali ne ograničavajući se na, privremenu zabranu, trajnu zabranu ili zatvaranje naloga. Takođezadržavamo pravo prijaviti bilo koji sumnjivi chat ili komentar relevantnim vlastima.

Politika o rukama u igri

Namjerno ili nenamjerno utjecanje na tok ruke koja je u igri ili na akcije njenih učesnika putem diskusije, korištenja emojija ili SnapCam funkcije strogo je zabranjeno i može rezultirati privremenom ili trajnom suspenzijom svih komunikacijskih funkcija.

Politika sklapanja dogovora na turniru

Sklapanje dogovora dozvoljeno je u mnogim turnirima. Ako se svi preostali igrači u turniru slože oko sklapanja dogovora, trebaju to naznačiti odabirom odgovarajuće opcije za stolom. Dogovor se tada može raspraviti i prihvatiti ili odbiti od strane učesnika.

Pravila za Bounty Turnire

Na nekim posebno označenim GGPoker turnirima (npr. od aprila 2019. godine, na Bounty Hunter turnirima), nagrada (bounty) će biti postavljena na neke ili sve učesnike turnira. Igrač koji eliminiše protivnika dodaće iznos nagrade svom ukupnom bounty saldu. Ukupan bounty saldo svakog preostalog igrača biće isplaćen tek kada se dostignu pozicije koje donose nagrade (tj. kada "pukne balon").

U slučaju da dva igrača pokažu identične dobitne ruke i time podele pot u ruci koja eliminiše drugog igrača (ili više njih), bilo koja dodeljena nagrada biće ravnomerno podeljena između igrača koji imaju dobitne ruke.

Igrači ne smeju praviti nikakve dogovore među sobom kako bi eliminisali određenog igrača radi preuzimanja njegove nagrade. Takvi dogovori smatraju se koluzijom i mogu dovesti do diskvalifikacije sa turnira i/ili drugih kazni.

Pravila za Dodelu Nagrada na Turnirima

GGPoker zadržava pravo (u bilo kojem trenutku) da izmeni nagrade koje se dodeljuju na bilo kojem turniru. Nadalje, GGPoker zadržava pravo da, prema sopstvenom nahođenju, dodeli novčanu nagradu jednake ili veće vrednosti od glavne nagrade umesto glavne turnirske nagrade.

Napomena: Igrači neće primati delove centa. U svim slučajevima gde dobitak igrača uključuje deo centa, GGPoker će zaokružiti dobitak tog igrača na najbliži ceo cent na dole. Na primer, ako osvojite $4.096, dobićete $4.09.

Pravila za Višestruke Satelite/Sedišta

Ako igrač osvoji drugu i/ili naredne ulaznice ili sedišta za ciljni turnir za koji je već registrovan ili je iskoristio sve dozvoljene ulaze, igrač će dobiti Turnirske Dolare (T$) u vrednosti buy-ina ciljnog turnira umanjenog za naknadu za registraciju, umesto ulaznice ili sedišta.

Na primer, ako je igrač već registrovan za turnir sa buy-inom od $100, gde $90 ide u nagradni fond, a $10 je naknada za turnir, i naknadno osvoji satelitski turnir koji dodeljuje sedišta za turnir od $100, igrač će dobiti T$90 umesto sedišta.

Pravila za Staking na Turnirima

Mnogi GGPoker turniri uključuju funkciju stakinga, koja omogućava igračima da "prodaju" određeni procenat svog uloga na turniru nakon što su se registrovali za turnir i pre nego što turnir počne.

Ako igrač odluči da proda deo svog uloga na turniru, ali se odjavi sa turnira pre nego što počne, sredstva od stakinga biće vraćena igračima koji su kupili ulog i neće biti zadržana od strane igrača koji je prodavao ulog.

Pravila za Povrat Novca

U slučaju pada GGPoker servera ili neplaniranog prekida rada GGPoker platforme, GGPoker će refundirati igrače kako je opisano u nastavku. GGPoker, prema sopstvenom nahođenju, može odlučiti drugačije za bilo koje druge događaje koji ometaju igru, a koje uzrokuje Licencirani operater ili igrači Licenciranog operatera.

Za keš igre, sve ruke koje su u toku biće vraćene na početak. Saldo čipova svakog igrača biće resetovan na iznos sa početka ruke.

Za turnire postoje četiri (4) mogućnosti u zavisnosti od statusa turnira:

  • Ako turnir nije počeo, GGPoker će refundirati sve buy-inove i naknade registrovanim igračima.
  • Ako je turnir počeo i nalazi se u periodu kasne registracije (tj. kada turnir omogućava korisnicima da se registruju nakon početnog vremena registracije) ili ako je period kasne registracije završen, ali turnir nije dostigao plaćene pozicije, preostali igrači će dobiti povrat naknade i trenutnog bounty iznosa (ako je primenljivo). Što se tiče nagradnog fonda, 50% će biti ravnomerno podeljeno preostalim igračima u trenutku otkazivanja, dok će preostalih 50% biti podeljeno prema broju čipova preostalih igrača u trenutku otkazivanja. Ako turnir ima garantovani nagradni fond koji nije dostignut ili premašen u trenutku otkazivanja, samo iznos prikupljen putem registracija igrača biće raspodeljen.
  • Ako je turnir dostigao plaćene pozicije, preostali igrači će dobiti povrat naknade i trenutnog bounty iznosa (ako je primenljivo). Što se tiče nagradnog fonda, sledeća nagrada koja treba da bude osvojena biće dodeljena svakom preostalom igraču u trenutku otkazivanja, dok će ostatak biti podeljen prema broju čipova preostalih igrača u trenutku otkazivanja. Sve transakcije, uključujući osvojene i izgubljene potove, biće evidentirane na nalogu igrača po završetku svake ruke.
  • Ako turnir sa kasnom registracijom dostigne tačku u kojoj sledeći eliminisani igrač dobija nagradu (poznato kao 'u novcu'), kasna registracija može biti zatvorena, bez obzira na period kasne registracije naveden u lobiju turnira. Novi igrači neće moći da se pridruže. U takvoj situaciji, nagradni fond turnira biće određen isključivo iznosom prikupljenim putem registracija igrača, a ne bilo kojim oglašenim garantovanim iznosom nagrade.

Napomena: Prilikom izračunavanja povrata za turnire, GGPoker će odrediti trenutak kada je došlo do prekida i koristiti stanje igre u bilo kojem turniru neposredno pre tog prekida kao osnovu za izračunavanje povrata. Nije nužno da svi igrači dožive prekid u isto vreme.

Što se tiče funkcije stakinga i povrata, ako igrač koji je prodao ulog dobije povrat u gotovini, bilo da je jednak početnom buy-inu i naknadi ili veći, igrači koji su kupili ulog dobiće deo ukupnog iznosa povrata proporcionalno veličini kupljenog uloga.

U slučajevima kada igrač koji je prodao ulog putem funkcije stakinga dobije zamensku ulaznicu ili zamenski ulaz umesto povrata u gotovini, igrači koji su kupili ulog dobiće povrat iznosa koji su uložili u gotovini.

Kućna Pravila za Kazino - Stolne Igre, RNG Slotovi

1. Da biste pročitali pravila igre za svaku igru u Kazinu, kliknite na ikonu informacija dok igrate igru. Odgovornost je svakog igrača da proveri svoje razumevanje pravila odabrane igre pre nego što postavi opklade.

2. U nastavku su opisana opšta pravila u slučaju prekida veze tokom kazino igara:

2.1 U slučaju prekida veze tokom RNG kazino igre, takva igra će ostati pauzirana kako bi igrač mogao da nastavi od trenutka prekida. Ako do prekida dođe nakon što je opklada rešena, igra će biti završena od strane RNG sistema. U oba slučaja, svi dobici će biti isplaćeni, a igrač će moći da vidi ishod igre u istoriji igara nakon ponovnog povezivanja.

2.2 U slučaju prekida veze tokom igre na stolu uživo, sve postavljene opklade ostaće važeće i biće rešene u odsustvu igrača. Svi dobici će biti isplaćeni, a igrač će moći da vidi ishod igre u istoriji igara nakon uspešnog ponovnog povezivanja.

2.3 Ako do prekida veze dođe tokom slot igre, igrač će moći da nastavi prekinutu igru od trenutka prekida tako što će se ponovo prijaviti i ponovo otvoriti igru. Sve nerešene opklade biće sačuvane 24 sata od trenutka prekida. Igra će biti automatski završena ili prisilno završena od strane sistema ako nije završena u roku od 24 sata od prekida. Svi dobici biće pripisani na nalog igrača.

2.4 Gore navedene procedure služe kao opšte smernice, a specifičnosti mogu varirati u zavisnosti od igre. Preporučujemo da igrač pregleda politiku prekida veze dostupnu za svaku igru radi dodatnih pojašnjenja.

3. Zadržavamo pravo da poništimo sve bonuse i/ili dobitke ostvarene prevarnim ponašanjem.

4. Imamo pravo da izmenimo i promenimo ova pravila u bilo kojem trenutku.

5. U slučaju bilo kakvog spora, takvi sporovi će se rešavati prema našim Uslovima korištenja.

Kućna Pravila za Kazino Uživo

I. Opšte Definicije i Pravila

Deal
Deljenje karata igračima i dealeru.
Pit boss
Osoba odgovorna za nadzor rada igre.
Dealer
Osoba odgovorna za vođenje igre.
Dealing shoe
Uređaj iz kojeg se dele karte.

II. Definicije i Pravila za Bakarat

1. Definicije i Specifikacije

1.1 Definicije
Bakarat
Broj poena ruke igrača ili ruke bankara jednak je nuli.
Ruka bankara
Ruka koja se igra u delu označenom na rasporedu za ruku bankara.
Ruka igrača
Ruka koja se igra u delu označenom na rasporedu za ruku igrača.
Natural
Ruka sa brojem poena 8 ili 9 u originalne 2 karte.
Izjednačenje (Tie)
Kada ruke igrača i bankara imaju isti broj poena.
Broj poena (Point count)
"Broj poena" ruke je jednocifren broj od 0 do 9 i određuje se sabiranjem vrednosti karata u ruci. Ako je zbir karata u ruci dvocifren broj, leva cifra tog broja se zanemaruje, a desna cifra predstavlja broj poena ruke
1.2 Fizičke karakteristike baccarat stola/stolova

1.2.1 Baccarat se igra na standardnom stolu dimenzija 1450x800mm sa zaobljenim rubovima, koji ima tri polja za klađenje: Igrač (Player), Neriješeno (Tie) i Bankar (Banker).

1.2.2 Baccarat stol mora imati posudu za odbačene karte. Stolovi nisu opremljeni uređajem za "ne zavirivanje" (no peek). Skeneri za karte mogu se koristiti kao alternativa uređajima za "ne zavirivanje".

Ako je u igri više od jednog baccarat stola, svaki stol mora imati identifikacijski broj, koji dodjeljuje kazino, a koji se nalazi na površini stola ili na dodatku stola.

1.2.3 Cipele za dijeljenje karata

Cipele za dijeljenje karata moraju biti dizajnirane i konstruisane tako da osiguraju integritet igre.

1.3 Karte

1.3.1 Baccarat se igra sa osam špilova, pri čemu svaki špil sadrži 52 karte bez džokera, sa poleđinama iste boje i dizajna, te dvije rezne karte; jedna se postavlja na kraj svih špilova, a druga seče sedam karata od kraja špila. Karte se dijele iz cipele za dijeljenje koja je posebno dizajnirana za ovu svrhu.

1.3.2 Vrijednost karata u svakom špilu je sljedeća:

  • Svaka karta od 2 do 9 ima svoju nominalnu vrijednost;
  • Svaka desetka, žandar (Jack), dama (Queen) ili kralj (King) imaju vrijednost nula;
  • Svaki as (Ace) ima vrijednost jedan. Primjeri ovog pravila su sljedeći:
    1. a: Ruka koja sadrži asa, dvojku i četvorku ima zbir bodova 7;
    2. b: Ruka koja sadrži asa, dvojku i devetku ima ukupno 12, ali zbir bodova je samo 2 jer se prva cifra u broju 12 odbacuje.

1.3.3 Karte će biti pregledane prije početka igre i nakon završetka igre.

2. Klađenja

2.1 Opšta pravila

2.1.1 Klađenje igrača postavlja se na odgovarajuće polje na baccarat rasporedu na ekranu igrača. Maksimalno tri opklade mogu se postaviti na bilo koje polje za igru: Igrač (Player), Bankar (Banker) i Neriješeno (Tie).

2.1.2 Klađenje na "Bankarovu ruku" će:

  1. Pobjediti ako "Bankarova ruka" ima zbir bodova veći od "Igračeve ruke".
  2. Izgubiti ako "Bankarova ruka" ima zbir bodova manji od "Igračeve ruke".
  3. Niti pobijediti niti izgubiti ako zbir bodova "Bankarove ruke" i "Igračeve ruke" bude jednak.

2.1.3 Klađenje na "Igračevu ruku" će:

  1. Pobjediti ako "Igračeva ruka" ima zbir bodova veći od "Bankarove ruke".
  2. Izgubiti ako "Igračeva ruka" ima zbir bodova manji od "Bankarove ruke".
  3. Niti pobijediti niti izgubiti ako zbir bodova "Bankarove ruke" i "Igračeve ruke" bude jednak.

2.1.4 Klađenje na "Neriješeno" će:

  1. Pobjediti ako zbir bodova "Bankarove ruke" i "Igračeve ruke" bude jednak.
  2. Izgubiti ako zbir bodova nije jednak.

2.1.5 Nakon neriješenog rezultata, sve ostale opklade automatski se vraćaju putem sistema.

2.1.6 Sistem neće prihvatiti, povećati ili otkazati opkladu nakon što sistemski tajmer označi kraj vremena za klađenje. U tom trenutku, dealer koji vodi igru će objaviti "Nema više opklada" (No More Bets). "Nema više opklada" mora biti objavljeno prije nego što se prva karta izvuče iz cipele.

2.1.7 Nakon što se posljednja karta skenira i dealer objavi rezultat runde, sistem automatski obrađuje opklade na stolu. Sistem će prikupiti sve izgubljene opklade i isplatiti sve dobitne opklade.

  1. Minimalna i maksimalna dozvoljena opklada prikazana je na ekranu igre.
  2. Svaki igrač je odgovoran za pravilno postavljanje svoje opklade.
  3. Sistem može odbiti opkladu prije nego što se karte podijele ako opklada nije postavljena na vrijeme, ne ispunjava minimalne ili maksimalne zahtjeve za klađenje ili ako dođe do prekida komunikacije sa serverom za igre.

2.1.8 Sistemsku grešku rezultiraće poništavanjem svih isplata ili igara.

2.2 Isplate opklada

Isplate se vrše prema sljedećem:

  1. Dobitna opklada na "Igračevu ruku" isplaćuje se po kvoti 1:1.
  2. Dobitna opklada na "Bankarovu ruku" isplaćuje se po kvoti 1:1, uz odbitak provizije od 5% na iznos dobitka. Provizija se automatski odbija putem sistema prilikom isplate dobitka.
  3. Dobitna opklada na "Neriješeno" isplaćuje se po kvoti 8:1.

3. Rukovanje i manipulacija kartama

3.1 Pregled i prezentacija karata

3.1.1 Nakon što primi karte na stolu, dealer mora sortirati i pregledati karte.

Dealer mora osigurati da su špilovi kompletni i da nijedna karta nije oštećena, izgrebana ili označena na bilo koji način.

3.1.2 Dealer i Pit Boss će raširiti karte licem prema gore kako bi provjerili da su sve karte prisutne. Poleđine karata će se provjeriti kako bi se osiguralo da nema oznaka koje bi mogle otkriti vrijednost karte. Karte će se provjeriti na bilo kakva oštećenja. Kazino nadzorni sistem će video snimiti ovaj proces.

3.1.3 Ako nakon pregleda karata dealer ili Pit Boss utvrde da su karte oštećene ili nepravilne, Pit Boss će ih zamijeniti. Oštećeni špilovi će biti označeni i vraćeni u skladište karata.

3.1.4 U bilo kojem trenutku kada se karte uklone sa stola za baccarat i naknadno vrate na bilo koji stol za igru, dealer mora ponovo pregledati i prezentirati karte na gore opisani način.

3.2 Miješanje i ponovno miješanje

3.2.1 Nakon što su karte vizualno pregledane, okrenuće se licem prema dolje na stolu i podijeliti u dvije jednake gomile, a zatim temeljito izmiješati metodom "pranja" ili "chemmy shuffle". Nakon toga će se ponovo složiti u dvije jednake gomile i jednom izmiješati metodom "table riffle".

3.2.2 Nakon što se svaka gomila karata podijeli, dealer mora ponovo izmiješati karte kako bi se osigurala slučajna raspodjela. Ponovno miješanje karata mora se obaviti na kraju ruke tokom koje se dosegne rezna karta.

3.2.3 Po diskreciji kazina, dealer može ponovo izmiješati karte nakon završetka bilo koje ruke.

3.3 Siječenje

3.3.1 Nakon što su karte izmiješane, dealer će složiti karte tako da poleđine budu okrenute od njega/nje i lično ih rezati.

3.3.2 Dealer mora rezati karte postavljanjem rezne karte u špil.

3.3.3 Kada je rezna karta umetnuta, dealer će uzeti sve karte ispred rezne karte i staviti ih na kraj špila, nakon čega će dealer odrezati sedam karata.

3.3.4 Rezna karta će biti postavljena na udaljenost od sedam karata od kraja špila.

3.3.5 Špil karata će zatim biti umetnut u cipelu za dijeljenje za početak igre.

3.4 Dijeljenje

3.4.1 Dealer mora podijeliti karte na odgovarajuća polja rasporeda koja se nalaze neposredno ispred dealera.

3.4.2 Na kraju vremena za postavljanje opklada, dealer će objaviti "NEMA VIŠE OPKLADA" (NO MORE BETS), a tajmer će zasvijetliti crveno.

3.4.3 Dvije ruke se dijele licem prema gore. Prva i treća karta predstavljaju ruku igrača. Druga i četvrta karta predstavljaju ruku bankara.

3.4.4 Ako ruka igrača treba primiti treću kartu prema pravilima Baccarata, dealer izvlači kartu za ruku igrača i postavlja je okomito na prethodne karte igrača.

3.4.5 Ako ruka bankara ima pravo na treću kartu prema pravilima Baccarata, dealer izvlači kartu za bankara i postavlja je preko i okomito na prethodne karte bankara.

3.5 Igra

3.5.1 Nakon što su prve četiri karte podijeljene:

  1. Ako igrač ili bankar imaju "prirodnu" 8 ili 9, oboje automatski ostaju, bez izuzetaka.
  2. Ako je ukupni zbir igrača 6 ili 7, igrač ostaje.
  3. Ako igrač ostane, bankar vuče kartu ako je ukupni zbir 5 ili manje.
  4. Ako je ukupni zbir igrača 5 ili manje, igrač automatski vuče kartu, a dealer daje igraču treću kartu.
  5. Ako igrač dobije treću kartu, bankar vuče treću kartu prema sljedećim pravilima:
    • Ukupni zbir bankara je 0, 1, 2:
    • Bankar uvijek vuče treću kartu.
    • l Ukupni zbir bankara je 3: Bankar vuče ako je treća karta igrača 1-2-3-4-5-6-7-9-0 (ne 8).
    • l Ukupni zbir bankara je 4: Bankar vuče ako je treća karta igrača 2-3-4-5-6-7.
    • l Ukupni zbir bankara je 5: Bankar vuče ako je treća karta igrača 4-5-6-7.
    • l Ukupni zbir bankara je 6: Bankar vuče ako je treća karta igrača 6-7.
    • l Ukupni zbir bankara je 7: Bankar ostaje.

3.5.2 Redoslijed vrijednosti ruku je sljedeći:

  1. Ukupni zbir od devet poena.
  2. Ukupni zbir od osam poena.
  3. Ukupni zbir od sedam poena; i
  4. Tako dalje do ukupnog zbira Baccarat.

3.5.3 Dealer će objaviti pobjednika, a rezultati će istovremeno biti prikazani na strani igrača.

3.5.4 Kada se karta za siječenje pojavi tokom igre, karta za siječenje će biti uklonjena i postavljena na desnu stranu dealera pored držača karata, jasno vidljiva igraču. Dealer koji vodi igru će objaviti "Posljednja ruka prije miješanja". Nakon završetka te ruke, više se ne dijele karte dok se ne izvrši ponovno miješanje.

3.6 Skupljanje karata

3.6.1 Kada igra završi, dealer čisti raspored stola skupljajući karte.

To se radi s desna na lijevo, jednu po jednu kartu, stavljajući jednu na drugu kako bi se mogle vratiti na sto u ispravnom redoslijedu u slučaju pitanja ili spora.

3.6.2 Svaki dealer mora dosljedno skupljati karte samo u jednom smjeru tokom svoje smjene.

3.6.3 Kada se karte sakupe, dealer ih stavlja u odlagalište za odbačene karte.

4. Zabranjene radnje

4.1 Nijedan kazino niti bilo koja druga osoba ne smije ukloniti, dodati ili izmijeniti bilo koje karte osim kako je predviđeno ovim pravilima, niti dealer ili drugi zaposlenik kazina smije dozvoliti bilo kojoj osobi da se uključi u takvu aktivnost.

4.2 Dealer neće gledati niti otkrivati bilo kojoj osobi lice karte prije nego što je podijeljena.

4.3 Nijedan dealer niti pit boss ne smije savjetovati igrača o strategiji igre niti preporučiti ispravno igranje ruke dok igrač ima ulog koji čeka ishod ruke.

III. Definicije i pravila Blackjacka

1. Definicije i specifikacije

1.1 Definicije
Blackjack
As i dodatna karta s vrijednošću od deset, podijeljeni kao prve dvije karte igraču ili dealeru.
Tvrdi zbir ili tvrdi ukupni zbir poena
Ukupni zbir poena ruke koja ne sadrži asove ili koja sadrži asove koji se računaju kao jedan.
Skrivena karta
Karta podijeljena licem prema dolje dealeru, koja ostaje licem prema dolje dok svi igrači osim dealera ne dobiju sve karte koje su zatražili.
Raspored stola ili raspored igre
Filc, tkanina ili drugi materijal koji prekriva površinu stola za blackjack.
Meki zbir ili meki ukupni zbir poena
Ukupni zbir poena ruke koja sadrži jedan ili više asova kada se jedan as računa kao jedanaest.
1.2 Fizičke karakteristike stola za blackjack

1.2.1 Blackjack se igra na standardnom stolu dimenzija 1450x800mm s mjestima za najviše sedam igrača s jedne strane i mjestom za dealera s druge strane.

1.2.2 Stol za blackjack mora imati odlagalište za odbačene karte. Stolovi nisu opremljeni uređajem za "ne gledaj". Skeneri karata mogu se koristiti kao alternativa uređajima za "ne gledaj".

Ako je u igri više od jednog stola za blackjack, stolovi moraju imati identifikacijski broj, naziv ili kod, koji je dodijeljen od strane kazina, na površini stola ili unutar korisničkog interfejsa igre.

1.2.3 Sljedeće obavijesti moraju biti prikazane na rasporedu stola ili na oznakama stola jasno vidljivim svakom igraču za stolom:

  1. Jedna od ovih izjava, u približno ovom obliku: "Dealer mora vući do 16 i ostati na 17."
  2. "Blackjack plaća 3 prema 2" (zamijeniti višim kvotama prema činjenicama); i "Osiguranje plaća 2 prema 1" (zamijeniti višim kvotama i ograničenjima osiguranja prema činjenicama).
1.3 Pravila igre moraju sadržavati:
  1. Minimalne i maksimalne granice klađenja za stol, i ako je primjenjivo, minimalne i maksimalne granice klađenja za posebne okolnosti.
  2. Ako je primjenjivo, bilo kakva ograničenja na udvostručavanje uloga.
  3. Ako je primjenjivo, bilo kakva ograničenja na dijeljenje asova ili broj karata koje se mogu podijeliti na podijeljene asove.
  4. Ako je primjenjivo, bilo kakav poseban raspored isplata ili kvote isplate.
1.4 Cipele za dijeljenje karata

Cipele za dijeljenje karata moraju biti dizajnirane i konstruisane tako da održavaju integritet igre. Cipele za dijeljenje karata i odlagališta za odbačene karte moraju se pregledati svakog dana prije nego što se karte stave u njih kako bi se osiguralo da cipela ili drugi uređaj nisu oštećeni, da ispravno funkcionišu i da nisu kompromitovani na bilo koji način koji bi mogao uticati na integritet igre.

1.5 Karte

Vrijednosti karata u špilu su sljedeće:

  1. Karta od 2 do 10 ima svoju nominalnu vrijednost.
  2. Dečko, dama ili kralj imaju vrijednost 10.
  3. As može imati vrijednost 1 ili 11, osim ako vrijednost 11 daje igraču ili dealeru zbir veći od 21, u kojem slučaju ima vrijednost 1.
  4. Standardni špil za blackjack sadrži 52 karte u četiri boje (srca, karo, tref i pik), pri čemu svaka boja sadrži numeričke karte od 2 do 10, dečka, damu, kralja i asa.

2. Klađenje

2.1 Opšta pravila

2.1.1 Prije nego što se prva karta podijeli za rundu igre, igrač mora postaviti ulog.

Ulozi se moraju isplatiti kao dobitni ulozi ako se dogodi bilo koji od sljedećih događaja:

  1. Zbir vrijednosti karata igrača je 21 ili manje, a zbir vrijednosti karata dealera je veći od 21.
  2. Zbir vrijednosti karata igrača premašuje zbir vrijednosti karata dealera, a zbir vrijednosti ni karata igrača ni karata dealera ne prelazi 21.
  3. Igrač ima blackjack, a dealer nema.

2.1.2 Osim kod dijeljenja parova, udvostručavanja uloga ili postavljanja osiguravajućeg uloga, nijedan ulog ne može biti povećan, smanjen ili povučen nakon što je prva karta runde podijeljena. Svi ulozi u blackjacku moraju biti postavljeni u skladu sa softverom za igru iz dostupnih sredstava igrača.

2.1.3 Nijedan ulog neće biti prihvaćen, povećan ili otkazan nakon što sistemski tajmer istekne, što označava da je vrijeme za postavljanje uloga završeno. U ovom trenutku, dealer koji vodi igru će objaviti "Nema više uloga". "Nema više uloga" se objavljuje prije nego što se prva karta izvuče iz cipele.

2.1.4 Nakon što je posljednja karta skenirana i dealer objavi rezultat runde, sistem automatski upravlja ulozima na stolu. Sistem prikuplja sve gubitne uloge i isplaćuje sve dobitne uloge.

  1. Minimalni i maksimalni dozvoljeni ulozi prikazani su na ekranu igre.
  2. Igrači su odgovorni za ispravno postavljanje svojih uloga.
  3. Ulog može biti odbijen od strane sistema prije nego što se karte podijele ako ulozi nisu postavljeni na vrijeme, ne ispunjavaju minimalne ili maksimalne zahtjeve za klađenje ili ako dođe do prekida komunikacije sa serverom za igru kada se to zatraži.

2.1.5 Sistemsku grešku rezultira poništavanjem svih isplata ili igara.

2.2 Push i izuzeci

Ulog je poništen i vraća se igraču kada je zbir vrijednosti karata igrača jednak zbiru vrijednosti karata dealera ili kada i dealer i igrač imaju blackjack. Ulog igrača se gubi ako dealer ima blackjack, a zbir vrijednosti karata igrača je 21, ali ne blackjack. Ulog igrača se gubi kada vrijednosti i karata igrača i karata dealera prelaze 21.

2.3 Isplata opklada
  1. Dobitne opklade se isplaćuju po kvotama od najmanje jedan prema jedan, osim u slučaju blackjacka, koji se isplaćuje po kvotama od najmanje tri prema dva.
  2. Kada su zbir karata dealera i igrača jednaki, to se naziva "push"; niti jedan ne pobjeđuje niti gubi.
  3. Ako zbir karata igrača premaši 21, igrač "busti" i gubi svoju opkladu.
2.4 Rukovanje opkladama

Nakon što je softver potvrdio opkladu na liniji osiguranja, opkladu za udvostručenje (double down) ili opkladu za razdvajanje parova (split pairs), igraču neće biti dozvoljeno da rukuje, uklanja ili mijenja opklade dok se ruka igrača ne završi.

2.5 Opklade na osiguranje

2.5.1 Ako je prva karta dealera as, igrač može postaviti opkladu na osiguranje koja pobjeđuje ako je dilerova skrivena karta kralj, dama, žandar ili desetka, a gubi ako je dilerova skrivena karta as, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica, osmica ili devetka. Opklada na osiguranje se postavlja uplatom polovine iznosa početne opklade igrača. Igrač može odbiti ili prihvatiti osiguranje klikom na odgovarajuće dugme.

2.5.2 Opklade na osiguranje moraju se postaviti odmah nakon što je druga karta podijeljena svakom igraču, nakon što je dilerova karta otkrivena, i prije nego što se dealeru podijele dodatne karte osim druge karte.

2.5.3 Sve dobitne opklade na osiguranje isplaćuju se po kvotama dva prema jedan. Sve gubitne opklade na osiguranje softver automatski prikuplja odmah nakon što dealer provjeri skrivenu kartu za blackjack.

2.6 Udvostručenje (Double Down)

Kazino može dozvoliti igraču da udvostruči svoju opkladu na ruku, što znači da igrač može postaviti dodatnu opkladu koja ne prelazi iznos početne opklade na prve dvije karte koje su mu podijeljene. Na ruku na kojoj je igrač odabrao udvostručenje mora se podijeliti samo jedna dodatna karta.

2.7 Razdvajanje parova (Splitting Pairs)

Ako su prve dvije karte podijeljene igraču identične po vrijednosti, igrač može podijeliti ruku na dvije odvojene ruke postavljanjem opklade na drugu ruku u iznosu jednaku početnoj opkladi. Ako igrač razdvoji parove, dealer mora podijeliti drugu kartu za svaku ruku. Nakon što se dodatna karta podijeli razdvojenom paru, igrač mora stati ili povući kartu. Igrač ne može razdvajati parove, uključujući parove asova, više od jednom. Po diskreciji kazina, igrač koji razdvaja asove može dobiti samo jednu kartu za svaki as. U slučaju razdvajanja asova, gdje igrač dobije drugu kartu vrijednosti 10, to će se računati kao 21, a ne kao blackjack.

3. Rukovanje i manipulacija kartama

3.1 Pregled i prezentacija karata

3.1.1 Nakon što primi karte za stolom, dealer mora sortirati i pregledati karte. Dealer mora osigurati da su špilovi kompletni i da nijedna karta nije oštećena, izgrebana ili označena na bilo koji način.

3.1.2 Pit boss mora raširiti karte licem prema gore na stolu, po špilu, prema boji i redoslijedu, na način da se svaka pojedinačna karta može identifikovati. Sistem nadzora kazina mora video snimiti ovaj proces.

3.1.3 Dealer mora pregledati, prezentovati, promiješati i staviti karte u "shoe" na stolu za blackjack, odakle će se karte dijeliti.

3.1.4 U bilo kojem trenutku kada se karte uklone s površine stola za blackjack i naknadno vrate na bilo koji sto za igru, dealer mora ponovo pregledati i prezentovati karte na gore opisani način.

3.2 Miješanje i ponovno miješanje

3.2.1 Nakon prezentacije i pregleda karata, dealer mora okrenuti karte licem prema dolje na stolu, temeljito ih izmiješati koristeći tehniku "pranja" ili sličnu tehniku, promiješati ih, a zatim ih složiti.

3.2.2 Nakon što se svaki složeni špil karata podijeli, dealer mora ponovo promiješati karte kako bi se nasumično izmiješale. Ponovno miješanje karata mora se obaviti na kraju ruke tokom koje se dosegne karta za rezanje.

3.2.3 Po diskreciji kazina, dealer može ponovo promiješati karte nakon završetka bilo koje ruke.

3.3 Siječenje (Cut)

Nakon što su karte promiješane, dealer mora lično sijeći karte.

  1. Karta za siječenje mora biti postavljena četiri špila od kraja "shoe-a" u igrama blackjacka.
  2. Nakon što je karta za siječenje umetnuta, dealer mora uzeti sve karte ispred karte za siječenje i staviti ih na kraj složenog špila.
3.4 Procedura dijeljenja karata

Karte se mogu dijeliti iz "shoe-a" posebno dizajniranog za tu svrhu i smještenog na stolu lijevo od dilera. Dealer mora ukloniti karte iz "shoe-a" ili špila, a zatim ih postaviti na odgovarajuće područje rasporeda. Na početku runde igre, dealer mora, počevši od prvog igrača lijevo od dealera i nastavljajući u smjeru kazaljke na satu oko stola, dijeliti karte sljedećim redoslijedom:

  1. Jednu kartu licem prema gore svakom igraču koji je postavio opkladu;
  2. Jednu kartu licem prema gore dileru;
  3. Drugu kartu licem prema gore svakom igraču koji je postavio opkladu; i
  4. Drugu kartu licem prema dolje dileru.
3.5 Igra
  1. Nakon što su dvije karte podijeljene svakom igraču i dileru, svakom igraču će biti ponuđeno da udvostruči opkladu, razdvoji parove, stane, povuče kartu ili postavi opkladu na osiguranje.
  2. Igrač mora naznačiti svoju namjeru odabirom odgovarajuće akcije putem softverskih kontrola na svom korisničkom interfejsu unutar dodijeljenog vremenskog okvira.
  3. Dealer mora čekati softverski signal o namjeri igrača prije nego što podijeli dodatne karte igraču ili prije nego što pređe na sljedećeg igrača, osim ako zbir karata igrača iznosi tačno dvadeset i jedan ili premašuje dvadeset i jedan, u kojem slučaju će softver signalizirati dealeru da pređe na sljedeću igru. Ako nema odgovora od strane igrača i vrijeme dodijeljeno igraču od strane kazina istekne, softver će signalizirati dealeru da pređe na sljedećeg igrača bez akcije na ruci prethodnog igrača.
3.6 Skupljanje karata (Pickup)

Na kraju runde igre, sve karte na rasporedu mora pokupiti dealer s desna na lijevo, stavljajući jednu na drugu tako da se mogu lako složiti kako bi se pokazale ruke svakog igrača u slučaju pitanja ili spora. Svaki dealer mora dosljedno skupljati karte u samo jednom smjeru tokom bilo koje smjene. Dealer mora prvo pokupiti svoje karte i koristiti ih za skupljanje karata igrača, dodajući ih složenom špilu u svojoj ruci obrnutim redoslijedom od početnog smjera dijeljenja ili s desna na lijevo, na način da će dilerove karte biti smještene na dnu složenog špila kada se stave u odjeljak za odbačene karte. Nakon skupljanja, sve karte igrača i dealera moraju biti smještene u odjeljak za odbačene karte.

3.7 Skrivena karta dealera (Dealer’s Hole Card)

Dealer ne smije gledati, otkrivati niti dozvoliti otkrivanje lica skrivene karte dealera dok se svim igračima ne podijele karte koje su zatražili, osim ako je dilerova karta licem prema gore as. Ako je dilerova karta licem prema gore as, softver će ponuditi igračima mogućnost da kupe osiguranje. Nakon isteka vremena za ovu operaciju, softver će signalizirati dealeru da provjeri da li skrivena karta čini blackjack.

4. Zabranjene radnje

4.1 Nijedan kazino niti bilo koja druga osoba ne smije ukloniti, dodati ili mijenjati bilo koje karte osim kako je predviđeno ovim pravilima, niti dealer ili drugi zaposlenik kazina smije dozvoliti bilo kojoj osobi da se uključi u takvu aktivnost.

4.2 Dealer ne smije gledati niti otkrivati lice karte prije nego što je podijeljena.

4.3 Nijedan dealer niti pit boss ne smije savjetovati igrača o strategiji igre niti preporučiti ispravan potez ruke dok igrač ima opkladu koja čeka ishod ruke.

4.4 Povlačenje dodatnih karata od strane igrača i dilera:

  1. Igrač može odlučiti povući dodatne karte ako je zbir njegovih karata manji od 21. Igraču s blackjackom ili zbirom od 21 neće biti ponuđene dodatne karte od strane softvera.
  2. Dealer mora povući dodatne karte na svoju ruku kako signalizira softver dok dealer ne postigne zbir od 17, 18, 19, 20 ili 21.
  3. Dealer ne smije povući dodatne karte na svoju ruku, bez obzira na zbir, ako su odluke donesene za sve ruke igrača i zbir dilerove ruke neće uticati na ishod.

IV. Definicije i pravila ruleta

1. Definicije i specifikacije

1.1 Definicije

Crna opklada (Black Bet)
Opklada postavljena na brojeve koji su crni.
Kolonska opklada (Column Bet)
Opklada postavljena na svih dvanaest (12) brojeva u jednoj (1) koloni.
Ugaona opklada (Corner Bet)
Opklada postavljena na četiri (4) broja koja formiraju ugao.
Ili na sljedeća četiri broja:
  • Nula (0)
  • Jedan (1)
  • Dva (2)
  • Tri (3)
Tucet opklada (Dozen Bet)
Opklada postavljena na bilo koji od sljedećih opsega:
  • Brojevi od jedan (1) do dvanaest (12)
  • Brojevi od trinaest (13) do dvadeset četiri (24)
  • Brojevi od dvadeset pet (25) do trideset šest (36)
Numerička opklada (Number Bet)
Opklada postavljena na jedan (1) od sljedećih opsega:
  • Brojevi od jedan (1) do osamnaest (18)
  • Brojevi od devetnaest (19) do trideset šest (36)
Parna opklada (Even Bet)
Opklada postavljena na parne brojeve na rulet točku.
Unutrašnja opklada (Inside Bet)
Opklada unutar polja od trideset sedam (37) brojeva koji odgovaraju brojevima na rulet točku, uključujući sljedeće:
  • Ugaona (ili kvadratna) opklada
  • Opklada na pet brojeva
  • Linijska opklada
  • Redna opklada
  • Podijeljena opklada
  • Direktna opklada
  • Ulična opklada
  • Opklada na šest linija
Linijska opklada (Line Bet)
Opklada postavljena na šest (6) brojeva sadržanih u dva (2) reda.
Neparna opklada (Odd Bet)
Opklada postavljena na neparne brojeve na rulet točku.
Vanjska opklada (Outside Bet)
Opklada postavljena izvan polja od trideset sedam (37) brojeva, uključujući sljedeće:
  • Crna opklada
  • Kolonska opklada
  • Tucet opklada
  • Opklada na osamnaest brojeva
  • Parna opklada
  • Neparna opklada
  • Crvena opklada
  • Niska/Visoka opklada
Pit Boss
Osoba odgovorna za nadzor rada igre.
Crvena opklada (Red Bet)
Opklada postavljena na brojeve koji su crveni.
Redna ili ulična opklada (Row or Street Bet)
Opklada postavljena na tri (3) broja u jednom redu.
Podijeljena opklada (Split Bet)
Opklada postavljena na dva (2) broja.
Direktna opklada (Straight Up Bet)
Opklada na sljedeće:
  • Jedan broj od jedan (1) do trideset šest (36)
  • Nula (0)
Ulična opklada (Street Bet)
Opklada postavljena na tri (3) broja u jednom redu.
1.2 Fizičke karakteristike rulet stola:

1.2.1 Rulet se igra na nestandardnom stolu dimenzija 2000x950mm od čvrstog drveta sa standardnim rasporedom evropskog ruleta sa jednom nulom.

1.2.2 Ako je u igri više od jednog stola, stolovi za rulet moraju imati identifikacijski broj, kod ili naziv, koji je dodijeljen od strane kazina, na površini stola ili korisničkom interfejsu igre.

2. Opklade

2.1 OPŠTA PRAVILA

2.1.1 Sve opklade za rulet moraju biti postavljene stavljanjem žetona na odgovarajuće oblasti rasporeda ruleta. Igrači mogu nastaviti postavljati opklade dok dealer ne objavi "Nema više opklada" ili dok sistemski tajmer ne zasvijetli crveno.

2.1.2 Svaki igrač je odgovoran za pravilno postavljanje svoje opklade ili opklada na raspored ruleta.

2.1.3 Svaka opklada će biti obračunata isključivo u skladu sa svojom pozicijom na rasporedu kada kuglica stane u pregradu na točku.

2.1.4 Minimalne i maksimalne dozvoljene opklade prikazane su na ekranu igre.

2.1.5 Sistem može odbiti opkladu prije nego što se kuglica zavrti zbog toga što nije postavljena na vrijeme, ne ispunjava minimalne ili maksimalne zahtjeve za opkladu ili zbog neuspješne komunikacije sa serverom igre.

2.1.6 Kvar sistema rezultira poništavanjem svih uplata ili igara.

2.2 Isplata

Dobitne opklade isplaćuju se putem sistema prema sljedećim kvotama:

  • OPKLADA KVOTE ISPLATE
  • Direktna 35 prema 1
  • Podijeljena 17 prema 1
  • Ulična 11 prema 1
  • 4 broja 8 prema 1
  • 6 brojeva 5 prema 1
  • Kolonska 2 prema 1
  • Tucet 2 prema 1
  • Crvena 1 prema 1
  • Crna 1 prema 1
  • Neparna 1 prema 1
  • Parna 1 prema 1
  • Niska 1 prema 1
  • Visoka 1 prema 1

3. Rukovanje i manipulacija točkom

3.1 Rotacija točka i kuglice

3.1.1 Kuglica ruleta će biti bačena od strane dealera u suprotnom pravcu od rotacije točka i mora da napravi najmanje tri obrtaja oko staze točka da bi se smatrala važećim okretajem.

3.1.2 Kada kuglica stane u pregradu na točku, dealer objavljuje broj te pregrade.

3.1.3 Nakon što dealer objavi rezultat runde, sistem automatski obrađuje opklade na stolu prikupljanjem svih gubitnih opklada i isplatom svih dobitnih opklada.

3.2 Inspekcija rulet točka i kuglice

3.2.1 Prije otvaranja rulet točka, Pit Boss mora pregledati točak kako bi se uvjerio da nema uređaja koji bi utjecali na pravilno funkcionisanje točka.

3.2.2 Nivo točka mora biti provjeren prije nego što se točak otvori za igru.

3.2.3 Točak će biti okrenut kako bi se provjerilo da li se svi pokretni dijelovi slobodno i ravnomerno okreću, kao i da li su svi dijelovi sigurni i u dobrom radnom stanju.

3.2.4 Fizička inspekcija će biti obavljena kako bi se provjerila glatkoća i okruglost kuglice.

3.3 Igra

3.3.1 Rulet se igra na stolu koji se sastoji od dva dijela: točka i rasporeda (stola).

3.3.2 Točak je podijeljen po svom obodu na 37 nasumično numerisanih pregrada; od 1 do 36 i "0". Osamnaest brojeva je crveno, osamnaest je crno, a "0" je zelena.

3.3.3 Isti brojevi se pojavljuju sekvencijalno na rasporedu, koji služi za klađenje. Na rasporedu su takođe uključeni prostori za klađenje na crveno i crno, parno i neparno, te razne druge kombinacije brojeva.

3.3.4 Igrači postavljaju opklade na jedan ili više brojeva i/ili kombinacija. Dealer zatim zavrti točak u jednom smjeru. Kako kuglica usporava, pada u jednu od numerisanih pregrada, čime se određuje dobitni broj. Kamera zatim zumira na dobitni broj na točku.

3.3.5 Isplate na opkladama zavise od broja mogućnosti koje su pokrivene. Što je manje mogućnosti pokriveno, to je veća isplata. Nakon što su sve opklade obrađene, postavljaju se nove opklade i kuglica se ponovo zavrti.